Jautājumi/Atbildes

Atpakaļ


Kas ir koppasūtījums?

Kolektīva preču pasūtīšana, apvienojot vairāku personu pasūtījumus vienā kopējā.

Vai jāpasūta noteikts daudzums?

Nē! Tu vari pasūtīt vienu vai vairākas preces. Tā ir koppasūtījuma priekšrocība – mēs apkopojam individuālus pasūtījumus un izveidojam vienu lielu pasūtījumu, kuru nosūtām ražotājam, tādējādi izpildot arī ražotāja minimālā pasūtīšanas daudzuma noteikumus.

Vai norādītā preču cena ir galējā?

Jā, visas cenas ir galējās (ierēķināta piegāde uz Latviju, nodokļi, administratīvās izmaksas). Tev jāpiemaksā tikai par piegādi Latvijā pēc izvēlētā piegādes veida.

Kāpēc precēm ir tik zemas cenas?

Mēs neesam veikals, bet koppasūtījumu platforma/ kolektīvās iepirkšanās portāls. Visas preces redzamas bez veikalu uzcenojuma – par ražotāja cenu, kurai pieskaitītas iegādes izmaksas (ceļš uz Latviju, nodokļi un administratīvās izmaksas).
Savukārt ražotāji lūdz norādīt cenu veikalā, kas redzama kā nosvītrotā cena. Tā ir cena, par kādu konkrētā prece tiek pārdota veikalos.

Kā notiek pasūtīšana?

Izvēlies jebkuru preci www.stiligassomas.lv, pasūti to (ieliec grozā, noformē pasūtījumu, apstiprini to un apmaksā), un mēs tev to pasūtīsim līdz ar tuvāko koppasūtījumu tieši no ražotāja.

Kā uzzināt, kad ir tuvākais koppasūtījums?

Koppasūtījuma datums tiek norādīts katras preces aprakstā – īpaši izceltā rāmī, kurā norādīts pasūtīšanas datums ražotnē (kad nododam visus līdz šim saņemtos pasūtījumus) un aptuvenais saņemšanas datums Latvijā. 

Kā darbojas koppasūtījuma datumu kalendārs mājaslapā?

Tas ļauj ērti pārlūkot iepriekšējos, patlaban aktuālos un nākotnes koppasūtījumus.
Sarkani ierāmētie datumi liecina par koppasūtījumu konkrētajā dienā. Uzspiežot uz tā, lejā parādās ražotāji, no kuriem sūtām, kā arī atlikušo vietu skaits un plānotais saņemšanas datums Latvijā.
Savukārt, ja ir piemirsies*, kad pasūtīto preci bija plānots saņemt, kalendāru vari izmantot informācijas iegūšanai. (Atrodi, kurā datumā veici pasūtījumu (savā e-pastā), un attiecīgi uzmeklē tuvāko sarkano datumu no pasūtījuma datuma).

*Pasūtījuma e-pastā tu vienmēr vari apskatīt, kad tavu pasūtīto preci gaidām ievedam Latvijā.


Kā saņemšu savu pasūtījumu?

Noformējot pasūtījumu, vari izvēlēties sev ērtu piegādes veidu: Omniva pakomāts (1.80 EUR) vai Omniva kurjers līdz mājas durvīm (4.99 EUR).

Kā veikt apmaksu par pasūtījumu?

Pasūtījuma formā tev ir iespēja izvēlēties sev ērtu apmaksas veidu – tiešsaistes maksājumu ar karti, caur internetbanku vai ar bankas pārskaitījumu (veicot apmaksu manuāli pēc saņemta rēķina e-pastā).
Ja gadījumā apmaksu neesam saņēmuši, ziņojam tev e-pastā.

Kā atteikt pasūtījumu?

Pasūtījumu atteikt vari tikai līdz koppasūtījuma dienai (norādīta pie preces), pretējā gadījumā to vairs nevarēsim atcelt ražotnē.
Ja koppasūtījums jau noticis, atcelt pasūtījumu nav iespējams.

Cik ilgi jāgaida pasūtījums?

Izvēloties preci, tās aprakstā norādīta informācija gan par pasūtīšanas brīdi ražotnē, gan par saņemšanas datumu Latvijā. Piegādes laiks atkarīgs no ražotnes, parasti tās ir 7–10 darba dienas no preču pasūtīšanas ražotnē.
Ja piegādes kavējas vairāk par 3 darba dienām, ziņojam par to e-pastā. 

Kā uzzināt, kad pasūtījums ievests un nodots piegādei?

Tev tiks izsūtīts paziņojums e-pastā ar piegādes izsekošanas opciju.
Visus pasūtījumus izdodam piegādei tajā pašā dienā, kad saņemam no ražotāja. Tālākais ceļš ir piegādātāja – Omniva – ziņā.
Savukārt, ja neesi saņēmusi e-pastu, tad pasūtītā prece vēl nav ievesta. 

Kā varu atgriezt pasūtīto preci?

Ja tai nav defektu vai tā nav brāķēta, tad saskaņā ar koppasūtījuma dalības noteikumiem, kuriem piekrīti, veicot pasūtījumu, pasūtīto preci atgriezt nav iespējams.
Katra prece tiek pasūtīta ražotnē pēc individuāla pasūtījuma. Pārdoto preci ražotājs nemaina un atpakaļ nepieņem, ja tā nav brāķēta. 

Ko darīt, ja saņemts brāķis?

Šādus gadījumus cenšamies maksimāli izskaust, tomēr esam tikai cilvēki un pie lieliem apjomiem varam nepamanīt kādu brāķētu preci. Tomēr tā nav problēma – preci iespējams sūtīt mums atpakaļ (vispirms sazinoties e-pastā info@stiligassomas.lv), un mēs veiksim apmaiņu ražotnē līdz ar tuvāko koppasūtījumu.
Galvenais – saglabājiet preces oriģinālo iepakojumu (plastikāta un putekļu maisu, birku.) 

Ko nozīmē IEPIRKUMS no OUTLET?

Ar šo gadu piedāvājam unikālu iespēju pasūtīt somas no lielākā zīmolu OUTLET Īrijā.
Kā tas notiek?
1–2 reizes mēnesī noteiktos datumos (par kuriem informējam savos sociālo tīklu kontos).
Mājaslapas preču kategorijā “Zīmoli no OUTLET” izvietojam aktuālo piedāvājumu no OUTLET veikaliem.
Tu izvēlies, pasūti, apmaksā, un mēs tavu pasūtījumu izpērkam OUTLET (pie preces norādītajā datumā).
Piedāvājums aktuāls tikai uz noteiktu laiku (vidēji 3–4 dienas)!
Datums, līdz kuram vari pasūtīt, norādīts preces aprakstā.
Informējam!
OUTLET nopirktās preces atgriezt vai mainīt nav iespējams. 

Vai preču foto un kvalitāte atbilst realitātei?

Fotogrāfijas visām precēm nodrošina ražotāji, tomēr preces saņemot, nofotografējam tās paši*, lai tev veidotos patiesāks priekšstats par preces izskatu dzīvē.
*Mūsu foto ir attēlota modele baltā kleitā ar rūtainu žaketi.
Ar visiem ražotājiem strādājam jau vairāk nekā 7 gadus un esam pārbaudījuši gan foto, gan kvalitātes atbilstību. Krāsas atšķirību var radīt datora vai telefona kameras izšķirtspēja, bet tā ir minimāla. 

Vai precēm ir garantija?

Precēm tiek piedāvāta tikai ražotāja garantija, kas ir līdz 3 mēnešu periodam, kurā ražotāji izskata sūdzības. Katra situācija tiek izskatīta individuāli.
Šādos gadījumos sazinieties ar mums e-pastā info@stiligassomas.lv.
Savukārt OUTLET veikalos nopirktajām precēm garantija nav pieejama (tikai gadījumā, ja pats sūta preci atpakaļ uz Īriju par saviem līdzekļiem). 

Vai jums ir veikals, vai tikai interneta veikals?

Vēlamies uzsvēt, ka neesam veikals un veikalu mums nav. Esam koppasūtījumu platforma jeb kolektīvās iepirkšanās portāls. Portāls darbojas pēc interneta veikala principa, lai piedalīties (pasūtīt) koppasūtījumā būtu saprotamāk un ērtāk.
Tāpat visas preces apskatāmas tikai mūsu portālā, tieši tāpēc cenšamies visas preces fotografēt*, lai tev būtu vieglāk saprast, kā prece izskatās dzīvē.

*Mūsu foto ir attēlota modele baltā kleitā ar rūtainu žaketi.


Tev ir jautājums uz kuru nav atbildes, raksti mums info@stiligassomas.lv