Kas ir koppasūtījums?
Vai jāpasūta noteikts daudzums?
Vai norādītā preču cena ir galējā?
Kāpēc precēm ir tik zemas cenas?
Savukārt ražotāji lūdz norādīt cenu veikalā, kas redzama kā nosvītrotā cena. Tā ir cena, par kādu konkrētā prece tiek pārdota veikalos.
Kā notiek pasūtīšana?
Kā uzzināt, kad ir tuvākais koppasūtījums?
Kā darbojas koppasūtījuma datumu kalendārs mājaslapā?
Sarkani ierāmētie datumi liecina par koppasūtījumu konkrētajā dienā. Uzspiežot uz tā, lejā parādās ražotāji, no kuriem sūtām, kā arī atlikušo vietu skaits un plānotais saņemšanas datums Latvijā.
Savukārt, ja ir piemirsies*, kad pasūtīto preci bija plānots saņemt, kalendāru vari izmantot informācijas iegūšanai. (Atrodi, kurā datumā veici pasūtījumu (savā e-pastā), un attiecīgi uzmeklē tuvāko sarkano datumu no pasūtījuma datuma).
*Pasūtījuma e-pastā tu vienmēr vari apskatīt, kad tavu pasūtīto preci gaidām ievedam Latvijā.
Kā saņemšu savu pasūtījumu?
Kā veikt apmaksu par pasūtījumu?
Ja gadījumā apmaksu neesam saņēmuši, ziņojam tev e-pastā.
Kā atteikt pasūtījumu?
Ja koppasūtījums jau noticis, atcelt pasūtījumu nav iespējams.
Cik ilgi jāgaida pasūtījums?
Ja piegādes kavējas vairāk par 3 darba dienām, ziņojam par to e-pastā.
Kā uzzināt, kad pasūtījums ievests un nodots piegādei?
Visus pasūtījumus izdodam piegādei tajā pašā dienā, kad saņemam no ražotāja. Tālākais ceļš ir piegādātāja – Omniva – ziņā.
Savukārt, ja neesi saņēmusi e-pastu, tad pasūtītā prece vēl nav ievesta.
Kā varu atgriezt pasūtīto preci?
Katra prece tiek pasūtīta ražotnē pēc individuāla pasūtījuma. Pārdoto preci ražotājs nemaina un atpakaļ nepieņem, ja tā nav brāķēta.
Ko darīt, ja saņemts brāķis?
Galvenais – saglabājiet preces oriģinālo iepakojumu (plastikāta un putekļu maisu, birku.)
Ko nozīmē IEPIRKUMS no OUTLET?
Kā tas notiek?
1 reizi mēnesī, noteiktos datumos (par kuriem informējam savos sociālo tīklu kontos).
Mājaslapas preču kategorijā “Zīmoli no OUTLET” izvietojam aktuālo piedāvājumu no OUTLET veikaliem.
Tu izvēlies, pasūti, apmaksā, un mēs tavu pasūtījumu izpērkam OUTLET (pie preces norādītajā datumā).
Piedāvājums aktuāls tikai uz noteiktu laiku (vidēji 3–4 dienas)!
Datums, līdz kuram vari pasūtīt, norādīts preces aprakstā.
Informējam!
OUTLET nopirktās preces atgriezt vai mainīt nav iespējams.
Vai preču foto un kvalitāte atbilst realitātei?
*Mūsu foto ir attēlota modele baltā kleitā ar rūtainu žaketi.
Ar visiem ražotājiem strādājam jau vairāk nekā 7 gadus un esam pārbaudījuši gan foto, gan kvalitātes atbilstību. Krāsas atšķirību var radīt datora vai telefona kameras izšķirtspēja, bet tā ir minimāla.
Vai precēm ir garantija?
Šādos gadījumos sazinieties ar mums e-pastā info@stiligassomas.lv.
Savukārt OUTLET veikalos nopirktajām precēm garantija nav pieejama (tikai gadījumā, ja pats sūta preci atpakaļ uz Īriju par saviem līdzekļiem).
Vai jums ir veikals, vai tikai interneta veikals?
Tāpat visas preces apskatāmas tikai mūsu portālā, tieši tāpēc cenšamies visas preces fotografēt*, lai tev būtu vieglāk saprast, kā prece izskatās dzīvē.
*Mūsu foto ir attēlota modele baltā kleitā ar rūtainu žaketi.
Tev ir jautājums uz kuru nav atbildes, raksti mums info@stiligassomas.lv