Noteikumi

KOPPASŪTĪJUMA DALĪBAS NOTEIKUMI

1. KĀ PIEVIENOTIES KOPPASŪTĪJUMAM/ PASŪTĪT?

  • Izvēlies preci no kategorijām (ādas somas, mākslīgās ādas somas u.c.)
  • Pievieno izvēlēto preci grozam.
  • Pasūti, aizpildot pasūtījuma formu.

Vai noskaties video pamācību ▼

 

Mēs parūpēsimies par visu pārējo, līdz prece nonāks tavās rokās!

2. KONSULTĒJIES!

  • Nevari izlemt vai ir radušies jautājumi par preci? Raksti mums e-pastā info@stiligassomas.lv vai tiešsaitē izmantojot  Messenger . Labprāt palīdzēsim rast atbildes uz jautājumiem.

  • Stiligassomas.lv nav interneta veikals, bet koppasūtījumu* platforma. Prece tiek pasūtīta katram individuāli tieši no ražotāja.
  • * Kas ir kopppasūtījums? Kolektīva preču pasūtīšana, apvienojot vairāku cilvēku pasūtījumus vienā kopējā.

3. PASŪTĪJUMA APMAKSA
Apmaksas valūta – EUR.
Apamksa tikai ar priekšapmaksu.

  • Bankas pārskaitījums– rekvizīti apmaksai tiek izsūtīti e-pastā.
    Apmaksa veicama līdz rekvizītos norādītajam datumam. Ja kādu iemeslu dēļ maksājumu veikt nav iespējams, ziņo mums e-pastā info@stiligassomas.lv
  •  Kredītkaršu māksājums tiešsaitē – ērti norēķinies ar bankas karti.
  • Bankas pārskaitījums tiešsaitē – izmantojot    maksājumu sistēmu.

4. DĀVANU KARTE UN AKCIJAS KODI

  • Dāvanu karte  – noformējot pasūtījumu, ievadi dāvanu kartes numuru tam paredzētajā ailītē; summa tiks atskaitīta automātiski.
  • Akcijas kupons – noformējot pasūtījumu, ievadi kupona numuru tam paredzētajā ailītē.
    (Kuponi tiek izsniegti akcijas ietvaros vai kā īpašs piedāvājums jaunumu saņēmējiem e-pastā.)

5. PIEGĀDE

  • Preces no ražotāja uz Latviju tiek piegādāta 5-10 darba dienu laikā. Koppasūtījuma datums un saņemšanas laiks Latvijā norādīts pie katras preces.

paraugs

  • Piegāde Latvijā tiek nodrošināta ar kurjeru vai Omniva pakomātu; vairāk sadaļā: PIEGĀDE

6. PASŪTĪJUMA ATCELŠANA

  • Pārdomāji vai citu iemeslu dēļ nevēlies pasūtīto preci – nekavējoties ziņo mums
    e-pastā info@stiligassomas.lv, lai varam laikus atcelt preces rezervāciju ražotājam.
  • Pasūtījumu atcelt iespējams ne vēlāk kā līdz apmaksas datumam.

  • INFORMĒJAM!
    Negatīvas sadarbības rezultātā (laikā neatteikts pasūtījums, ignorēta komunikācija) turpmāka dalība koppasūtījumos tiks atteikta!
    Cienīsim citus, jo koppasūtījuma procesu ietekmē katrs tā dalībnieks.

7. ATTEIKUMA TIESĪBAS

  • Ja kādu iemeslu dēļ nopirktā prece neapmierina, bet tai nav defektu, maiņa vai naudas atgriešana nav iespējama, jo prece no ražotāja tiek iepirkta pēc individuāla pasūtījuma.
    (Balstoties uz ražotāju noteikumiem, pēc kuriem iespējami koppasūtījumi). 

8. GARANTIJA

  • Somām tiek piedāvāta tikai ražotāja garantija*.
    Tas ir līdz 6 mēnešu periodam, kura ietvaros ražotāji izskatītas sūdzības.
  • Gadījies brākis? Šādos gadījumos tiek veikta preces maiņa vai atmaksāta samaksātā nauda.
    Sazinies ar mums e-pastā info@stiligassomas.lv, iesūtot fotogrāfijas ar bojājumiem un problēmas aprakstu.
*Katru gadījumu ražotājs izskata individuāli.

9. PIERAKSTĪŠANĀS JAUNUMIEM

  • Veicot pasūtījumu, ir iespēja piekrist/nepiekrist aktuālāko jaunumu saņemšanai e-pastā vai pieteikties jaunumiem web lapā, izmantojot tam paredzētu sadaļu.
  • Informējam, ka izsūtām tikai aktuālākos jaunumus.
  • Atteikties no jaunumu saņemšanas var, e-pasta lejasdaļā nozpiežot uz “Click here to unsubscribes“. Izmaiņas sistēmā notiek automātiski, vai arī sūti e-pastu uz info@stiligassomas.lv.

10. DATU DROŠĪBA
Saskaņā ar FPDAL 8. panta pirmo daļu, informējam:

  • Drošus pirkumus vietnē Stiligassomas.lv garantē viens no zināmākajiem un drošākajiem sertifikātiem  – SSL (ang. Secure Socket Layer), datu nodošana serverī notiek tikai šifrētā veidā.
  • Stiligassomas.lv apstrādā saņemtos personas datus saskaņā ar FPDAL 7.panta nosacījumu 1. un 2.punktu.
  • Stiligassomas.lv glabā tikai pasūtījuma kontaktformā norādītos personas datus.
    Sīkāk lasiet PRIVĀTUMA POLITIKA